Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR

Show full item record

No preview available
Title: Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR
Author: Kolbabová, Ivana
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Záměrem diplomové práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků vymezit tvorbu image České centrály cestovního ruchu ? CzechTourism. Teoretická část podává vysvětlení důležitých pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce a dále se zabývá historicko-tématickým vymezením cestovního ruchu, specifikací metodologie výzkumu a stanovení hypotéz. Praktická část se věnuje stěžejním odborům CzechTourism a okruhu jimi vykonávaných činností v souvislosti s tvorbou image agentury. V projektové části bude pozornost zaměřena na realizovaný výzkum, jehož výsledky jsou důležitým kritériem pro vyhodnocení hypotéz. Závěrem práce bude zformováno doporuče-ní jak image agentury posilovat v budoucnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15491
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18538


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kolbabová_2011_dp.pdf 2.654Mb PDF View/Open
kolbabová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
kolbabová_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account