Analýza prodejců a nákupní chování zákazníků pro HOPA CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza prodejců a nákupní chování zákazníků pro HOPA CZ, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Pospíšilová, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-09T10:22:49Z
dc.date.available 2012-03-09T10:22:49Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15554
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou názorů prodejců a nákupním chováním cílových zákazníků koupelnového vybavení. Teoretická část obsahuje popis nákupního chování. Další pozornost je věnována zákazníkům a způsobům dotazování. Praktická část obsahuje vyhodnocení dotazníku. Dotazník vypovídá o tom, jaké je nákupní chování konečných spotřebitelů koupelnového vybavení. Druhá část je zaměřena na mystery shopping. Jde o snahu zjistit jak prodejci vnímají společnost Hopa CZ, s.r.o. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a doporučení vedoucí k maximalizaci prodeje. cs
dc.format 71 s. cs
dc.format.extent 1731056 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject prodejci cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject proces rozhodování cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject customer en
dc.subject sellers en
dc.subject purchasing behaviour en
dc.subject decision-making process en
dc.subject questionnaire en
dc.subject communication en
dc.title Analýza prodejců a nákupní chování zákazníků pro HOPA CZ, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of sellers and purchasing behavior of customers for HOPA CZ, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis analysis opinion of sellers and purchasing behavior of target customers of bathroom equipment. The theoretical part contains a description of customer behavior. More attention is paid to customers and methods of questioning. The practical part includes the evaluation of questionnaire. The questionnaire reflects what the purchasing behavior of final consumers of bathroom equipment. The second part focuses on mystery shopping. This is an effort to determine how sellers perceive HOPA CZ, s.r.o. The conclusion includes suggestions and recommendation leading to sell higher range. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20990
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
pospíšilová_2011_bp.pdf 1.650Mb PDF View/Open
pospíšilová_2011_vp.pdf 712.0Kb PDF View/Open
pospíšilová_2011_op.pdf 768.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account