Implementace MIS ve společnosti Fatra a.s. Napajedla

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace MIS ve společnosti Fatra a.s. Napajedla

Show full item record

No preview available
Title: Implementace MIS ve společnosti Fatra a.s. Napajedla
Author: Zakopalová, Eva
Advisor: Nováková, Miroslava
Abstract: Práce se zabývá marketingovým informačním systémem (MIS) ve společnosti Fatra, a.s. Napajedla. Popisuje současný stav využívání marketingových informací a zdůrazňuje význam a nutnost MIS, jako nástroje pro efektivní zpracování informací. Takový ucelený systém informací z podniku, následně doplněný o vnější informace, pak zajišťuje managementu potřebná data nezbytná pro kvalifikovaná rozhodnutí, získávání nových podnikatelských příležitostí, udržení konkurenceschopnosti či zvýšení profitability. Po teoretickém přehledu problematiky následuje identifikace předností a nedostatků nově implementovaného MIS ve společnosti Fatra, a.s. Z této identifikace následně vycházejí návrhy opatření, které přispějí k optimalizaci MIS ve společnosti Fatra, a.s. tak, aby jeho uživatelům i celé firmě přinášel výhody.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15606
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 21635


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zakopalová_2011_bp.pdf 988.4Kb PDF View/Open
zakopalová_2011_vp.pdf 703.4Kb PDF View/Open
zakopalová_2011_op.pdf 769.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account