Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy
Author: Němečková, Adéla
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: V bakalářské práci se zaměřuji na analýzu marketingového mixu firmy. Práce je rozdělena do dvou částí, část teoretická a část praktická. V teoretické části cituji teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, cestovního ruchu, komunikace se zákazníkem, získávání nových zákazníků. V praktické části představuji firmu, řeším marketingový mix, analyzuji stávající strategii ve firmě a na základě zjištěných skutečností navrhuji doporučení na zlepšení dosavadního stavu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15611
Date: 2011-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: C 19934


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
němečková_2011_bp.pdf 2.080Mb PDF View/Open
němečková_2011_vp.pdf 111.3Kb PDF View/Open
němečková_2011_op.pdf 94.45Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account