Marketingová strategie v oblasti modulární

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie v oblasti modulární

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie v oblasti modulární
Author: Lakosil, Jiří
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Předmětem bakalářské práce ?Marketingová strategie v oblasti modulární výstavby? je nalezení nástroje, kterým bude posouzena stávající marketingová strategie. Bakalářská prá-ce je zpracována v podmínkách velké společnosti ? KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie, tj. jednotlivé metody použité při zpracování stávající marketingové strategie, rozbor použitých metod ? marketingového auditu a SWOT analýzy (silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby). Ve druhé, praktické části je charakterizována výše uvedená společnost a analyzována stáva-jící marketingová strategie společnost. Na základě zjištěného stavu a marketingového vý-zkumu vyhodnotím marketingovou strategii a navrhnu její změny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15708
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 18698


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lakosil_2011_bp.pdf 1.309Mb PDF View/Open
lakosil_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
lakosil_2011_op.doc 746Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account