Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Autor: Drdlová, Alena
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a využitím nástrojů Public Relations brněnskou rozhlasovou stanicí rádio Petrov. Hlavním cílem této práce je zanalyzovat dosavadní využití nástrojů Public Relations používaných rádiem Petrov a zjistit, jaký vliv mají tyto nástroje na jeho poslechovost. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury a rešerší jiných zdrojů zpracovány klíčové pojmy související s Public Relations, médii, marketingem rozhlasových stanic a začleněním Public Relations do komunikace rádia. V praktické části jsem se zaměřila na Rádio Petrov, jeho filozofii a způsob komunikace a provedla jsem porovnání, ve kterém jsem zjišťovala vliv dosud realizovaných aktivit PR na poslechovost stanice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15721
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 18742


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
drdlová_2011_bp.pdf 1.367Mb PDF Zobrazit/otevřít
drdlová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
drdlová_2011_op.zip 73.46Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet