Projekt marketingové komunikace Retrokavárny

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Retrokavárny

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace Retrokavárny
Author: Strmiska, Oto
Advisor: Pospíšil, Jan
Abstract: Cílem mé diplomové práce je na základě analýzy současného stavu restaurace navrhnout projekt marketingové komunikace, který pomůže nově otevřené restauraci získat nové a udržet stávající zákazníky. První část obsahuje teoretické poznatky z dostupné literatury zabývající se marketingem služeb a marketingovou komunikací. Analytická část zahrnuje analýzu corporate identity a marketingové komunikace restaurace, dotazníkové šetření, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýzu. V praktické části je navržen projekt marketingové komunikace Retrokavárny, který je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15734
Date: 2011-08-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 21310


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
strmiska_2011_dp.pdf 2.988Mb PDF View/Open
strmiska_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
strmiska_2011_op.zip 31.23Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account