Analýza konkurenceschpnosti podniku Exterier Beton, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschpnosti podniku Exterier Beton, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Grycová, Michaela
dc.contributor.author Nečasová, Šárka
dc.date.accessioned 2012-03-09T13:35:08Z
dc.date.available 2012-03-09T13:35:08Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15804
dc.description.abstract Tématem mojí bakalářské práce je Analýza konkurenceschopnosti podniku Exterier Beton, s.r.o. Hlavním cílem této práce je shromáždit množství relevantních informací, podrobně zanalyzovat sledovanou společnost s pomocí metod: Pest analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy, následně provést srovnání s významnými konkurenty. Na základě zmíněných analýz si na závěr dovolím doporučit několik rad pro zlepšení a zvý-šení konkurenceschopnosti podniku na trhu. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 2136645 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject competition en
dc.title Analýza konkurenceschpnosti podniku Exterier Beton, s.r.o. cs
dc.title.alternative Competitive analysis of company Exterier Beton Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated The theme of my bachelor thesis is Competitive analysis of company Exterior Beton Ltd. The main objective of this work is to collect the amount of relevant information, followed closely analyzed by using methods: PEST analysis, Porter's five forces analysis and SWOT analysis, then make a comparison with major competitors. In conclusion, I take liberty to recommend some tips for improving and increasing the competitiveness of company, based on mentioned analyses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22297
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
nečasová_2011_bp.pdfBlocked 2.037Mb PDF View/Open
nečasová_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
nečasová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account