Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Dobšíčková, Zuzana
dc.date.accessioned 2012-03-09T13:59:28Z
dc.date.available 2012-03-09T13:59:28Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15833
dc.description.abstract V posledních letech vzrůstá rezistence spotřebitelů vůči reklamním sdělením, která jsou podávána tradiční masovou formou. Z výzkumů vyplývá, že až 70 % nákupních rozhodnutí je učiněno přímo na prodejní ploše. K tomu, aby toto rozhodnutí bylo věnováno výrobku, který chceme, je potřeba zákazníka správně oslovit. Důležitý komunikačním prvkem jsou proto POP materiály, které dokážou podnítit zákazníkovu zvědavost a dát mu dostatek informací, aby se mohl o nákupu daného výrobku jednoduše rozhodnout. V České republice je oblast in-store komunikace stále na vzestupu. Je to však růst pozvolný nejenom po stránce finanční, ale také obsahové. Mnoho výrobců dosud neumí své výrobky propagovat koncepčním způsobem, který využívá synergie marketingových nástrojů. Teoretická část práce dává podklad ke všem možnostem využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě. Praktická část pak analyzuje současný stav in-store komunikace v ČR po-mocí výzkumů organizace POPAI CE a vlastního pozorování kampaně v jednotlivých ma-loobchodních jednotkách. Na základě výsledků analýzy se snaží dát návrhy efektivního řešení. cs
dc.format 74 s (113 000 znaků) cs
dc.format.extent 3483441 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject in-store komunikace cs
dc.subject POP prostředky cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject Keywords: sales promotion en
dc.subject in-store communication en
dc.subject POP en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject retailing en
dc.title Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě cs
dc.title.alternative Effective Use of Sales Promotion Tools in Retail en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated In recent years, the resistance of consumers to advertising messages, which are given by traditional mass, increases. Researches show that up to 70% of buying decisions are made right on the sales floor. In order to make this decision devoted to a specific product, it is needed to address a customer in the right way. Therefore POP materials are very important communication element, which are able to stimulate customer's curiosity and give him enough information so that he can decide easily about purchasing the product. The Czech Republic is a region where the in-store communication is still on the rise. But it is not only slow growth in terms of financial investments but also in the terms of the right content. Many manufacturers cannot still promote their products in a conceptual way, which uses the synergy of marketing tools. The theoretical section provides the basis for all potential uses of sales promotion in retail sales. The practical part analyzes the in-store communication in the Czech Republic on the grounds of researches led by POPAI CE organization and own observation of campaigns in retail Based on the results of the analysis, the practical part tries to make some suggestions how to promote effectively. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18740
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
dobšíčková_2011_bp.pdf 3.322Mb PDF View/Open
dobšíčková_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word View/Open
dobšíčková_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account