Návrh reklamní kampaně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorná, Michaela
dc.contributor.author Chromek, David
dc.date.accessioned 2012-03-09T14:16:44Z
dc.date.available 2012-03-09T14:16:44Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15862
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně ve spolupráci s firmou AUTOSALON Frýdek-Místek s.r.o. Firma od října 2010 přibrala do svého portfolia autorizovaný servis a prodej vozů značky OPEL. Vzhledem k zavedení nové značky, je třeba zajistit informativní reklamní kampaň, která poslouží především ke zvýšení povědomí zn. OPEL ve spojení s dealerem AUTOSALON F-M s.r.o., případně přiláká nové potenciální zákazníky. Cílem je navrhnout reklamní kampaň pokud možno co nejefektivněji, vzhledem k danému rozpočtu. V současné době finančních problémů, škrtů jsou firmy nuceny šetřit na všech úrovních své činnosti. cs
dc.format 70 s. (87 601 znaků) cs
dc.format.extent 2751601 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklamní strategie cs
dc.subject reklamní plán cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject PR cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject Advertising strategy en
dc.subject advertising plan en
dc.subject communication mix en
dc.subject public relations en
dc.subject viral marketing en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject target group en
dc.title Návrh reklamní kampaně cs
dc.title.alternative Suggestion of advertising campaign en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with suggestion of advertising campaign with cooperation AUTOSALON Frýdek-Místek s.r.o. In October 2010 Company has expanded their portfolio. It includes authorised servis and sell of Opel cars. Due to implementation of the new brand, is nessesary to provide informative campaign. That campaign will serve to increase awareness of brand Opel in association with dealer AUTOSALON F-M and could bring new customers. Target will be suggestion of advertising campaign what in the most effective way, consider our budget. Due to actual financial problems is needed to save money in lot of business levels. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22372
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
chromek_2011_bp.pdf 2.624Mb PDF View/Open
chromek_2011_vp.pdf 729.2Kb PDF View/Open
chromek_2011_op.pdf 830.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account