Návrh strategie efektivní komunikace spolčnosti Creative Packaging s cílovými skupinami

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh strategie efektivní komunikace spolčnosti Creative Packaging s cílovými skupinami

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Koulisianis, Georgios
dc.date.accessioned 2012-03-09T15:17:06Z
dc.date.available 2012-03-09T15:17:06Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15949
dc.description.abstract Fundamentální změny na trhu organizací transformují vztah mezi kupujícím a prodávajícím a totálně mnění tradiční pojetí role a kompetencí obchodníků jako je třeba vyjednávání nebo vyvracení námitek. Změna vnímání hodnoty ze strany zákazníků vyvolává nutnost změny obchodní strategie. Zde pravděpodobně leží i rovina problému firmy CP, jelikož firma není schopna vytvořit správnou hodnotu jak pro transakční tak konzultativní typ zákazníků. Stávající prodejní strategie a komunikace se zákazníky není tudíž efektivní. Pochopení problému a návrh jeho řešení je předmětem této diplomové práce. cs
dc.format 120 s. cs
dc.format.extent 3381604 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject transakční cs
dc.subject konzultativní cs
dc.subject hodnota cs
dc.subject efektivní cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject změna cs
dc.subject trh cs
dc.subject analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject potřeba cs
dc.subject prodej cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject transactional en
dc.subject consultative en
dc.subject value en
dc.subject efficient en
dc.subject communication en
dc.subject change en
dc.subject market en
dc.subject analysis en
dc.subject project en
dc.subject marketing en
dc.subject purchasing behavior en
dc.subject need en
dc.subject selling en
dc.subject customer satisfaction en
dc.title Návrh strategie efektivní komunikace spolčnosti Creative Packaging s cílovými skupinami cs
dc.title.alternative Efficient Communication Strategy of Company Creative Packaging with Target Groups en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated Fundamental changes in business to business market transforms relationship between cus-tomer and supplier and is completely rethinking traditional concept of sales roles and skills like negotiation skills or handling objections. Change of perception the value by customer causes changes of supplier?s sales strategy. That?s probably problem of company CP, because company CP is not able to deliver proper value to its transactional and consultative type of customers. Existing sales strategy and communication is not efficient enough. Understanding the company?s problem and fixing it its a subject of this dissertation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18543
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
koulisianis_2011_dp.pdf 3.224Mb PDF View/Open
koulisianis_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
koulisianis_2011_op.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account