Děti jako cílová skupina mediální persvaze

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Děti jako cílová skupina mediální persvaze

Show full item record

No preview available
Title: Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Author: Křížová, Iva
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Předmětem této bakalářské práce je vzájemný vztah dětí a médií, dětí a reklamy. Teoretická část se věnuje společenské roli médií, definici pojmu persvaze, reklamě a psychologii reklamy. Dále se zabývá vymezením spotřebitele a také specifickou cílovou skupinou ? dětmi. Taktéž zahrnuje negativní vlivy médií a reklamy na děti a jejich omezení. Neopomíná však ani zmínit metody marketingového výzkumu. V praktické části je popsáno konkrétní dotazníkové šetření provedené během března a dubna roku 2011, kterého se zúčastnilo 227 dětských respondentů. Na tento výzkum navazuje vyjádření k předem zadaným cílům a hypotézám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15964
Date: 2011-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18758


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
křížová_2011_bp.pdf 4.259Mb PDF View/Open
křížová_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
křížová_2011_op.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account