Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. při zavádění nového produktu
Author: Novotný, Vilém
Advisor: Bant, Jiří
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro zavedení nového produktu na čerpací stanici. Vzhledem k snižujícím se prodejům a ukončování distribuce Specialu 91 byla firma nucena přistoupit k hledání vhodné náhrady za tento produkt. Teoretická část popisuje jednotlivé fáze marketingového plánování, jakož i jednotlivých analytických činností. V analytické části jsou zkoumány jednak vnitřní a vnější faktory a jednak i shrnutí vývoje trhu. Projektová část stanovuje na základě analýz jednotlivé kroky marketingového plánu a jeho realizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16033
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 21928


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
novotný_2011_dp.pdfBlocked 4.265Mb PDF
novotný_2011_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
novotný_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account