Marketingová strategie FaME

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie FaME

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie FaME
Author: Petrášová, Kateřina
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Diplomová práce se zabývá projektem na zvýšení image Fakulty managementu a ekonomi-ky, Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán neziskový sektor, marketing a prostřední školy, marketingový mix a image školství. Praktická část obsahuje představení fakulty, analýzu marketingových aktivit FaME a průzkum názorů na FaME mezi studenty středních škol a výchovnými po-radci. Z výsledků analýz je navržen projekt na zvýšení image FaME UTB ve Zlíně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16061
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 21287


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
petrášová_2011_dp.pdfBlocked 1.634Mb PDF
petrášová_2011_vp.zip 26.56Kb Unknown View/Open
petrášová_2011_op.doc 75.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account