Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem

Show full item record

No preview available
Title: Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem
Author: Brázda, Milan
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Práce se zabývá analýzou současného marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LLP. Konkrétně se jedná o analýzu interního infor-mačního systému, marketingového zpravodajského systému, marketingového výzkumného systému a systému na podporu rozhodování. Dále bude provedeno hodnocení MIS, naleze-ní jeho případných nedostatků a návrh opatření, která by vedla ke zlepšení fungování stáva-jícího systému. Všechny získané poznatky budou shrnuty v závěru bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16090
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: A 20675


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
brázda_2011_bp.pdf 667.7Kb PDF View/Open
brázda_2011_vp.pdf 107.9Kb PDF View/Open
brázda_2011_op.pdf 91.32Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account