Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Buzková, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-09T18:01:16Z
dc.date.available 2012-03-09T18:01:16Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16118
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem ?Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti? se zabývá aktuálním tématem spotřebitelů starších padesáti let. Sleduje, jak se tento heterogenní segment vnitřně člení a jakými charakteristikami se jednotlivé skupiny vyznačují. Cílem práce je zjistit, jak se zástupci segmentu 50+ staví ke kvalitě, ceně a jejich poměru, jaké zboží nejčastěji nakupují, jak vnímají svoji životní úroveň nebo jaké životní hodnoty jsou pro ně důležité. Výsledek provedeného výzkumu podává obraz o českých seniorech jako spotřebitelích, který vede k lepšímu pochopení celého segmentu a jeho vnitřních souvislostí. cs
dc.format 83 cs
dc.format.extent 2891548 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject segmentace cs
dc.subject cílený marketing cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject senioři cs
dc.subject segment 50+ cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject segmentation en
dc.subject target marketing en
dc.subject target group en
dc.subject seniors en
dc.subject segment 50+ en
dc.subject marketing communication en
dc.title Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti cs
dc.title.alternative The Typology of the 50+ Market Segment and Its Specifics en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This dissertation called ?The typology of a market segment age 50 and over and its specialities? deals with the actual subject of consumers over 50 years. It studies how does this heterogeneous segment divide inside of it and what characteristic are typical for those particular parts. The objective of this dissertation is to find out how these consumers consider the quality and price, what they buy, how they percieve their standard of living or what kind of life values are important for them. The final results of a research talks about czech seniors as consumers which leads to better understanding of whole segment and its inner relationships. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18370
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
buzková_2011_dp.pdf 2.757Mb PDF View/Open
buzková_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
buzková_2011_op.doc 132Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account