Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Buzková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T18:01:16Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T18:01:16Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16118
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce s názvem ?Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti? se zabývá aktuálním tématem spotřebitelů starších padesáti let. Sleduje, jak se tento heterogenní segment vnitřně člení a jakými charakteristikami se jednotlivé skupiny vyznačují. Cílem práce je zjistit, jak se zástupci segmentu 50+ staví ke kvalitě, ceně a jejich poměru, jaké zboží nejčastěji nakupují, jak vnímají svoji životní úroveň nebo jaké životní hodnoty jsou pro ně důležité. Výsledek provedeného výzkumu podává obraz o českých seniorech jako spotřebitelích, který vede k lepšímu pochopení celého segmentu a jeho vnitřních souvislostí. |
cs |
dc.format |
83 |
cs |
dc.format.extent |
2891548 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
cílený marketing
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
senioři
|
cs |
dc.subject |
segment 50+
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
target marketing
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
seniors
|
en |
dc.subject |
segment 50+
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti |
cs |
dc.title.alternative |
The Typology of the 50+ Market Segment and Its Specifics |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation called ?The typology of a market segment age 50 and over and its specialities? deals with the actual subject of consumers over 50 years. It studies how does this heterogeneous segment divide inside of it and what characteristic are typical for those particular parts. The objective of this dissertation is to find out how these consumers consider the quality and price, what they buy, how they percieve their standard of living or what kind of life values are important for them. The final results of a research talks about czech seniors as consumers which leads to better understanding of whole segment and its inner relationships. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18370
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account