Projekt realizace výstavby hotelového komplexu Sport z prostředků Regionálního operačního programu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt realizace výstavby hotelového komplexu Sport z prostředků Regionálního operačního programu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt realizace výstavby hotelového komplexu Sport z prostředků Regionálního operačního programu
Author: Vlk, Marek
Advisor: Podzimek, Jan
Abstract: Diplomová práce ?Projekt realizace výstavby hotelového komplexu Sport z prostředků Regionálního operačního programu? se zabývá systematickou analýzou a realizací projektového návrhu zamýšleného podnikatelského záměru společnosti MAHAVISNU ENERGY s.r.o. v oblasti cestovního ruchu. Hlavní cíl celé práce, kterým je úspěšná implementace vytvořené strategie, předkládá proces, pomocí kterého jsou proměněny marketingové, realizační, projektové, analyzující teze a plány na akceschopné úkoly tak, aby úspěšně splnily plánované a stanovené cíle. Obsah práce se dělí na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je především výkladem a definicí ekonomických pojmů souvisejících s marketingovou analýzou, strategií, projektovým řízením, investičním rozhodováním a analýzou ekonomickou i finanční. Důraz se klade i na objasnění schopnosti alokace zdrojů tak, aby došlo k dosažení jejich co nejlepších, nejefektivnějších účinků. V této části se jedná i o objasnění pojmů souvisejících s přerozdělováním financí prostřednictvím fondů EU a samotným operačním programem. Analytická část ? konkretizuje i zahrnuje zařazení projektu do příslušné kategorie v rámci Regionálního operačního programu Střední Morava. Od základních informací o žadateli, přes komplexní studii výchozího stavu, projektového záměru, konkretizace celého investičního projektu, si práce klade za úkol předložit úplnou marketingovou analýzu. Sekvenční rozpracování začíná popisem její nulové a investiční varianty, identifikuje strategii, možnosti, rizika, předkládá odhad poptávky, analýzu konkurence a sestavení marketingového mixu. Projektová část ? plynně navazuje a vychází z části analytické, jejich dat, návrhů a informací. Formuluje a rozpracovává návrh od technického řešení samotné stavby přes sestavení časového harmonogramu, až po nezbytné personální obsazení a marketing celého investičního projektu. Závěrečnou část tvoří finanční a ekonomické hodnocení, nezbytná kalkulace jak možných provozních příjmů tak i výdajů. Projektovou část uzavírá výklad a definice rizik, které ovlivňují její interní strukturu i produktivitu organizace, a identifikuje jejich závažnost a důsledky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16165
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 21983


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vlk_2011_dp.pdfBlocked 3.197Mb PDF
vlk_2011_vp.pdf 1.023Mb PDF View/Open
vlk_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account