Návrh na zlepšení propagace místní akční skupiny Znojemské vinařství, o. s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zlepšení propagace místní akční skupiny Znojemské vinařství, o. s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Schvomová, Veronika
dc.contributor.author Seidlová, Lenka
dc.date.accessioned 2012-03-09T18:45:06Z
dc.date.available 2012-03-09T18:45:06Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16175
dc.description.abstract Téma mé bakalářské práce zní Návrh na zlepšení propagace místní akční skupiny Znojemské vinařství, o. s. Teoretická část obsahuje informace týkající se obecně daného tématu. Jsou zde vysvětleny základní pojmy: neziskový sektor, nezisková organizace a občanské sdružení. Práce postupně přechází k základním teoretickým informacím o marketingu, marketingovém mixu a komunikaci neziskových organizací. V praktické části je nejprve představena organizace. Následně jsou analyzovány a vyhodnoceny současné metody propagace Znojemského vinařství. V závěru jsou formulovány návrhy na zlepšení propagace a využití nových prostředků, které nebyly dosud použity. cs
dc.format 71 s. (83 559 znaků) cs
dc.format.extent 2534802 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject místní akční skupina cs
dc.subject non-profit-making sector en
dc.subject fundraising en
dc.subject marketing mix en
dc.subject promotion en
dc.subject communication en
dc.subject local action group en
dc.title Návrh na zlepšení propagace místní akční skupiny Znojemské vinařství, o. s. cs
dc.title.alternative Suggestion for Better Promotion of Local Action Group Znojemské vinařství, o. s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2011-05-31
dc.description.abstract-translated The heading of the bachelor thesis is The recommendations how to improve the promotion of the local action group Znojemské vinařství, o. s. The theoretical part contains the information referring to the topic. The terms like non-profit sector, non-profit organization and civic association are cleared up there. The thesis passes to basic theoretical information about marketing, marketing mix and communication of civic associations. In the opening of the practical part, one can find the introduction of the organization Znojemské vinařství, o. s. The thesis continues with analyzing and evaluating of the organization's present promotion methods. In the final part, recommendations on improvement of the promotion and how to use new means are conceived there. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20995
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
seidlová_2011_bp.pdf 2.417Mb PDF View/Open
seidlová_2011_vp.pdf 716.3Kb PDF View/Open
seidlová_2011_op.pdf 773.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account