Projekt marketingového plánu pro společnost TBi Industries s.r.o za účelem zvýšení konkurenceschopnosti podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu pro společnost TBi Industries s.r.o za účelem zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Stískalová, Pavla
dc.date.accessioned 2012-03-09T18:46:52Z
dc.date.available 2012-03-09T18:46:52Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16177
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zpracování projektu marketingového plánu pro společnost působící na průmyslovém trhu. V teoretické části práce je vymezena podstata marketingového plánování a teoretická východiska pro sestavení marketingového plánu. Praktická část je rozdělena na dvě části. Pomocí situační analýzy je popsána stávající situace a vyhodnoceny nedostatky. Návrhy k jejich odstranění jsou poté řešeny v projektové části. cs
dc.format 114 cs
dc.format.extent 4604368 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingové strategické plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject BCG analýza cs
dc.subject GE analýza cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject analysis of strengths en
dc.subject weaknesses en
dc.subject opportunities and threats en
dc.subject Porter five forces model en
dc.subject BCG matrix en
dc.subject GE matrix en
dc.title Projekt marketingového plánu pro společnost TBi Industries s.r.o za účelem zvýšení konkurenceschopnosti podniku cs
dc.title.alternative Marketing plan project for TBi Industries Ltd.with aim of inereasing competitiveness en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2011-06-02
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis project is to elaborate a marketing plan for a company operating in the industrial market. The theoretical part is determined by the nature of marketing planning and theoretical basis for drawing up a marketing plan. The practical part is divided into two parts. Using situational analysis describes the current situation and assessed deficiencies. Proposals to eliminate them are then addressed in the project. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21968
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
stískalová_2011_dp.pdfBlocked 4.391Mb PDF View/Open
stískalová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
stískalová_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account