Mezinárodní konkurenceschopnost rychlé módy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Mezinárodní konkurenceschopnost rychlé módy

Show full item record

No preview available
Title: Mezinárodní konkurenceschopnost rychlé módy
Author: Fojtů, Miroslava
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Diplomová práce popisuje téma konkurenceschopnosti globálních firem na trhu s obleče-ním, známé pod termínem rychlá móda. Jde o globální firmy, které využívají levných do-davatelů z rozvojových zemí a staví svůj obchodní model na rychlosti a dokonalosti svého logistického systému. Práce popisuje tento model podnikání a kriticky jej konfrontuje s filosofií udržitelného rozvoje a etiky podnikání. V teoretické části jsou obsažena výcho-diska nutná pro pochopení dané problematiky, které jsou v analytické části aplikované na konkrétním případě skupiny Inditex se zaměřením na značku Zara. Cílem práce je upozornit na nadbytečnou výrobu textilu a podpořit myšlenku efektivní recyklace oděvů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16211
Date: 2011-09-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18374


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fojtů_2011_dp.pdf 3.010Mb PDF View/Open
fojtů_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
fojtů_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account