Implementace CRM ve společnosti MB MODELMANAGEMENT, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace CRM ve společnosti MB MODELMANAGEMENT, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hroch, Milan
dc.contributor.author Doležel, Martin
dc.date.accessioned 2012-03-09T19:37:38Z
dc.date.available 2012-03-09T19:37:38Z
dc.date.issued 2011-08-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16236
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá posouzením současného stavu CRM v dané společnosti a navrhuje postupy k jejímu účinnému zavedení. Dále popisuje, proč je v dnešním vysoce konkurenčním prostředí aktivní řízení vztahů se zákazníky důležitou součástí prodejní politiky. V teoretické části práce jsou shrnuty poznatky v oblasti CRM, získané z prostudování odborné literatury. Především je zaměřena na objasnění problematiky a vysvětlení důležitých informací týkající se daného tématu. V praktické části je nejdříve představena společnost, poté je analyzován současný vztah péče o zákazníky ve společnosti a nakonec popisuje samotný proces implementace CRM prvků do prostředí společnosti. cs
dc.format 61 s, (66 604 znaků) cs
dc.format.extent 1670056 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject databáze cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject CRM en
dc.subject Customer relationship management en
dc.subject customer en
dc.subject database en
dc.subject communication en
dc.title Implementace CRM ve společnosti MB MODELMANAGEMENT, s.r.o. cs
dc.title.alternative Implementation of CRM elements in company MB Modelmanagement, Ltd en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2011-09-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with assessing present situation CRM in the company and the procedures for its effective implementation. Further details as to why in today's highly competitive environment is an active customer relationship management an important part of the sales policy. In the theoretical part summarizes the knowledge in CRM, obtained from the study of professional literature. Especially is focused on clarifying the issues and explanations of important information relating to that topic. The practical part is first introduced to company, then analyzed the current relationship of customer care in company and finally describes the process of implementation of CRM elements into the company environment. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23196
dc.date.assigned 2011-06-11
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
doležel_2011_bp.pdf 1.592Mb PDF View/Open
doležel_2011_vp.pdf 449.5Kb PDF View/Open
doležel_2011_op.pdf 795.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account