Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Konvičková, Vendula
dc.date.accessioned 2012-03-09T20:28:48Z
dc.date.available 2012-03-09T20:28:48Z
dc.date.issued 2011-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16297
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Vnímání reklamních rozhlasových spotů u středoškolské mládeže se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu. Hlavním cílem práce je zjistit, jak vnímá rozhlasovou reklamu středoškolská mládež a jaká by rozhlasová reklama měla být, aby tuto cílovou skupinu zaujala. cs
dc.format 64 s. cs
dc.format.extent 1633736 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject rozhlasová komunikace cs
dc.subject rozhlasová inzerce cs
dc.subject rozhlasový spot cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Advertising en
dc.subject radio en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject radio communication en
dc.subject radio adverti-sing en
dc.subject radio spot en
dc.subject marketing research en
dc.title Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže cs
dc.title.alternative Perceiving Radio Advertising by High School Students en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kovařík, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated This Batchelor Thesis "Perceiving radio advertising by High School students",in its theore-tical part, is dealing with a definition of a term radio, its history and current situation in market. It is also describing radio as a part of a communication mix. The main purpose of this Thesis is to discover how High School students are perceiving radio advertising and what would make it successful enough to impress this target group. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18691
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
konvičková_2011_bp.pdf 1.558Mb PDF View/Open
konvičková_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
konvičková_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account