Analýza marketingových aktivit Zdravotního střediska Slušovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit Zdravotního střediska Slušovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Štach, Petr
dc.date.accessioned 2012-03-09T21:41:05Z
dc.date.available 2012-03-09T21:41:05Z
dc.date.issued 2011-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16400
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce na téma "Analýza marketingových aktivit Zdravotního střediska Slušovice" je provedení analýzy současného stavu aktivit Zdravotního střediska Slušovice a následně je navrženo zdokonalení marketingových aktivit u tohoto zařízení. Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a objasňuje základní poznatky o marketingu, strategickém marketingovém řízení a marketingových aktivitách zdravotnických zařízení. Druhá část je praktická a zabývá se provedením průzkumu stupně spokojenosti pacientů a zjištění případných služeb, které zdravotní středisko postrádá. Na základě těchto výsledků je provedeno doporučení na zlepšení současné situace. cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 572304 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject strategické marketingové řízení cs
dc.subject marketingové aktivity zdravotnických zařízení cs
dc.subject průzkum spokojenosti pacientů cs
dc.subject služby cs
dc.subject Marketing en
dc.subject strategic marketing management en
dc.subject marketing activities of Health Center en
dc.subject patiens satisfaction research en
dc.subject services en
dc.title Analýza marketingových aktivit Zdravotního střediska Slušovice cs
dc.title.alternative Analysis of marketing activities of Slušovice Health Centre en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2011-06-10
dc.description.abstract-translated The subject of my bachelor's thesis, themed "The analysis of marketing activities of Slušovice Health Centre", is fulfillment of its current status analysis with following suggestion of marketing activities improvement in this facility. This bachelor thesis is divided into two parts. First part is theoretical and clarifies basic facts about marketing, strategic marketing management and activities in medical facilities. Second part is practical and deal with research fulfillment of patient?s satisfaction level and finding other services that are missing in Health Center. There is the recommendation of improving of current situation on the base of these results. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 19907
dc.date.assigned 2010-11-30
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
štach_2011_bp.pdf 558.8Kb PDF View/Open
štach_2011_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
štach_2011_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account