Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s.
Author: Šálovský, Ladislav
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem diplomové práce je Projekt inovace řízení vztahů se zákazníky pomocí prvků CRM ve společnosti SEEIF Ceramic, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je čerpáno na základě odborné literatury a údajů na internetu. Je proveden popis části marketingu s návazností na CRM, dále B2B trhy a metody výzkumu použité v analytické části. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je popis SEEIF Ceramic a.s., provedena analýza společnosti, segmentace zákazníků a analýza prostředí CRM. V projektové části je proveden aplikovatelný projekt inovace CRM ve firmě. Součástí je provedení nákladové a rizikové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16467
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 21969


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šálovský_2011_dp.pdfBlocked 4.829Mb PDF
šálovský_2011_vp.zip 26.48Kb Unknown View/Open
šálovský_2011_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account