1. Teoretická část: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu) 2. Praktická část: Soubor audiovizuálních reklam, režie

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu) 2. Praktická část: Soubor audiovizuálních reklam, režie

Show full item record

No preview available
Title: 1. Teoretická část: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu) 2. Praktická část: Soubor audiovizuálních reklam, režie
Author: Babinec, Petr
Advisor: Binter, Tomáš
Abstract: Diplomová práce se zabývá vznikem televizní reklamy. Práce zobecňuje základní předpoklady režie TV reklam. Případně dává návod k řešení vzniklých problémů, během natáčení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16485
Date: 2011-09-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav animace a audiovize
Discipline: Režie a scenáristika
Grade for thesis and defense: B 19263


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
babinec_2011_dp.pdf 2.181Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account