Integrovaný komunikační plán v podnikání na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrovaný komunikační plán v podnikání na internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chvatík, Petr
dc.contributor.author Janušová, Eva
dc.date.accessioned 2012-03-09T23:37:26Z
dc.date.available 2012-03-09T23:37:26Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16539
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tvorbou portfolia webových stránek a jeho úspěšným prosaze-ním se na Internetu. Jejím hlavním cílem je vytvořit podrobný integrovaný komunikační plán, podle kterého se bude vyvíjet další činnost směřující k vyšší návštěvnosti a zisku. Teoretická část vymezuje pojmy související s Internetem, internetovým marketingem a optimalizací webových stránek pro internetové vyhledávače a psychologií spotřebitele. Stěžejní je analytická část, ve které je zpracován podrobný integrovaný komunikační plán pro konkrétní využití a strategie pro jeho činnost. cs
dc.format 66 s. cs
dc.format.extent 696706 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso de
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject E-shop cs
dc.subject e-komerce cs
dc.subject integrovaný komunikační plán cs
dc.subject Internet cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject psychologie spotřebitele cs
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject E-shop en
dc.subject e-commerce en
dc.subject integrated communication plan en
dc.subject internet en
dc.subject internet marketing en
dc.subject consumer psychology en
dc.subject search engine optimization en
dc.subject customer satisfaction en
dc.title Integrovaný komunikační plán v podnikání na internetu cs
dc.title.alternative Integrated Communication Plan for Business in the Internet en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with a creation of a portfolio of web pages and its successful promotion in the Internet. The main goal is to create an integrated communication plan leading to a higher web pages? visit rate and a higher profit. The theoretical part deals with terms related to the Internet, focuses on internet marketing and web pages? optimization for Internet search engines. An important part of the theoreti-cal research is focused on the psychology of the consumer. However, the most important is the analytical part containing detailed integrated communication plan to be implemented and the strategy for its implementation and functioning. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21607
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
janušová_2011_bp.pdf 680.3Kb PDF View/Open
janušová_2011_vp.pdf 681.3Kb PDF View/Open
janušová_2011_op.pdf 785.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account