Projekt marketingová komunikace společnosti Spolmont s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingová komunikace společnosti Spolmont s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Mikelová, Iva
dc.date.accessioned 2012-03-09T23:52:10Z
dc.date.available 2012-03-09T23:52:10Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16568
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt komunikačních aktivit společnosti Spol-mont s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace, její nástroje, jednotlivé analýzy pro posouzení postavení firmy a její konkurenceschopnosti a také specifika trhu B2B, na kterém společnost Spolmont s.r.o. výhradně působí. Analytická část diplomové práce se zabývá představením společnosti Spolmont s.r.o., jejího marketingového mixu, analýzami vnějšího a vnitřního prostředí podniku a také popisuje současný stav komuni-kačních aktivit společnosti. Projektová část vychází z analýz získaných v předchozí části. Na základě zjištěných skutečností je sestaven marketingový komunikační plán pro období od dubna do prosince roku 2011. Komunikační plán je také podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 101 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2411620 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject B2B cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication plan en
dc.subject B2B en
dc.subject communication mix tools en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competition en
dc.title Projekt marketingová komunikace společnosti Spolmont s.r.o. cs
dc.title.alternative The project of a marketing communication of the Spolmont s.r.o. company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Strýčková, Kristina
dc.date.accepted 2011-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication activities of Spolmont s.r.o. company. This thesis consists of theoretical, analytical and project part. Theoretical part describes the marketing communication, its basic tools, analysis to assess the status of the company and its competitiveness as well as the specifics of B2B market, in which the company Spolmont s.r.o. exclusively operates. The analytical part of the thesis deals with the introduction of Spolmont s.r.o., its marketing mix, analysis of external and internal environment of business and also describes the current state of communication activities of the company. Project part is based on the analysis obtained in the previous section. Based on the findings is compiled marketing communication plan for the period from April to December 2011. This communication plan is also subjected to time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21914
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
mikelová_2011_dp.pdfBlocked 2.299Mb PDF View/Open
mikelová_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
mikelová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account