Průzkum loajality zákazníků sportovního průmyslu Huddersfieldu se zaměřením na ženy ve středním věku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Průzkum loajality zákazníků sportovního průmyslu Huddersfieldu se zaměřením na ženy ve středním věku

Show full item record

No preview available
Title: Průzkum loajality zákazníků sportovního průmyslu Huddersfieldu se zaměřením na ženy ve středním věku
Author: Solárová, Miroslava
Advisor: Mswaka, Walter
Abstract: Vzhledem ke stále rostoucí konkurenci ve sportovním průmyslu se mnoho sportovních společností se snaží navázat dlouhodobě prosperující vztah se svými zákazníky. Loajalita zákazníka se stala jedním z nejdiskutovanějších témat v obchodní i akademické sféře. Většina akademiků se shoduje, že ?relationship marketing? je jedním z nejdůležitějších taktik pro dosažení loajality. Ve světové literatuře je uvedeno mnoho různých způsobů k docílení této loajality, ale jen malá část z nich se dá uplatnit na průmysl sportovních služeb. Také je velmi málo výzkumů, které by se zaměřovali na zákaznickou loajalitu právě u uživatelů ženského pohlaví ve středním věku. Tudíž záměrem této bakalářské práce bylo prošetřit zákaznickou loajality žen ve středním věku ve sportovním průmyslu identifikací faktorů marketingové strategie ovlivňujících zákaznickou loajalitu. Za účelem návrhu vhodných sportovních marketingových strategií pro získání zákaznické loajality ženských účastníků ve středním věku žijících v Huddersfieldu byl navržen a vypracován dotazník a vypracována focus group. Výsledky obou metod byly analyzovány metodou dlouhého stolu. Výsledky této bakalářské práce odhalily, že nejdůležitější jsou ty faktory, které souvisí se zákaznickým servisem a dobrou kondicí vybavení. Ženy ve středním věku také ukázaly jasnou preferenci ke sportovním centrům zaměřeným pouze pro ženy. Analýza dat prokázala, že jednotlivé faktory nemohou být rozděleny do určitých marketingových oblastí, ale měly by být realizovány odděleně. Proto je možné doporučit zaujmutí všeobecných marketingových způsobů k zákazníkům a vyvinout interaktivní strategii, která umožní společnosti zvládnout problémy, které vznikají z jednotlivých unikátních požadavků kladených na oba průmysly, průmysl sportovní i průmysl služeb,než rozdělovat tyto faktory nebo se odkazovat na specifické marketingové oblasti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16594
Date: 2011-08-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 23298


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
solárová_2011_bp.pdf 2.784Mb PDF View/Open
solárová_2011_vp.pdf 534.3Kb PDF View/Open
solárová_2011_op.pdf 520.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account