Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA

Show full item record

No preview available
Title: Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA
Author: Hudcová, Petra
Advisor: Masařová, Vanda
Abstract: Bakalářská práce se zabývá zdokonalením marketingového mixu služeb zákazníků v cestovní agentuře SENZA. Práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska pro část praktickou. V praktické části jsem analyzovala současný stav marketingového mixu služeb. Na základě této analýzy jsem navrhla doporučení pro zlepšení marketingového mixu služeb, která by mohla zvýšit konkurenceschopnost firmy na trhu. Navrhuje rozšíření produktu, cenovou diferenciaci, sponzoring, návrh na zefektivnění komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1661
Date: 2005-12-09
Availability: Práce není přístupná
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 2501


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hudcová_2006_bp.pdfBlocked 257.6Kb PDF View/Open
hudcová_2006_vp.pdf 327.1Kb PDF View/Open
hudcová_2006_op.pdf 257.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account