Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s.
Author: Bartoníková, Petra
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Diplomová práce je podkladem pro projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a.s. Práce je zaměřena na oblast marketingu cestovního ruchu a hotelnictví. Práce obsahuje část teoretickou a část praktickou. Teoretická část přináší poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingu služeb hotelu, marketingového mixu a komunikačního mixu. V praktické části je zanalyzován současný stav využívaných nástrojů komunikačního mixu hotelu Alley a je provedena SWOT analýza, PEST analýza a analýza konkurence. Projektová část přináší samostatný projekt zvýšení konkurenceschopnosti s využitím nástrojů komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16611
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 21083


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bartoníková_2011_dp.pdfBlocked 6.123Mb PDF
bartoníková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
bartoníková_2011_op.doc 75.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account