Analýza marketingové komunikace společnosti ROLTECHNIK, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti ROLTECHNIK, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace společnosti ROLTECHNIK, a.s.
Author: Šípová, Denisa
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Roltechnik, a.s. Tato firma se zabývá výrobou a prodejem koupelnového vybavení. Analýzou marketingového mixu s důrazem na marketingovou komunikaci budou představeny výrobky a služby, které firma nabízí, dále jejich cena, distribuce a především způsob, jak jsou tyto výrobky a služby propagovány. Na základě této analýzy, dotazníkového průzkumu a vypracované SWOT analýzy budou navrženy pro danou firmu návrhy a doporučení k zefektivnění stávajícího stavu marketingové komunikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16650
Date: 2011-05-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 22353


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šípová_2011_bp.pdf 2.763Mb PDF View/Open
šípová_2011_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
šípová_2011_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account