Materiály podpory prodeje pro firmu Novesta

DSpace Repository

Language: English čeština 

Materiály podpory prodeje pro firmu Novesta

Show simple item record

dc.contributor.advisor Škarka, Pavel
dc.contributor.author Hrubá, Věra
dc.date.accessioned 2012-03-10T01:17:59Z
dc.date.available 2012-03-10T01:17:59Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16695
dc.description.abstract Práce si klade za úkol nalézt optimální řešení nástrojů podpory prodeje pro firmu Novesta, s.r.o., Zlín. Tato práce obsahuje tři části. V první se zabývám krátce definicí pojmu P.O.P., přičemž věnuji zejména pozornost historii podpory prodeje propagace obuvi až po současné tendence. Praktická část nás seznamuje se společností Novesta, která se výrobcem celopryžové obuvi. Proto se v této části věnuji vulkanizaci kaučuku a největším výrobcům pryžové obuvi od vzniku tohoto průmyslového odvětví až po současnost. V projektové části řeším konkrétní návrh podpory prodeje, zabývám se zejména obalovým designem. Součástí je i návrh na veletržní stánek, který je pouhým doporučením, vzhledem na současné možnosti firmy Novesta. cs
dc.format cs
dc.format.extent 16641047 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pryžová obuv cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject design cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Rubber shoe en
dc.subject sales promotions en
dc.subject design en
dc.subject promotion en
dc.title Materiály podpory prodeje pro firmu Novesta cs
dc.title.alternative Design of the Sales Promotion Items for NOVESTA Footwear en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zamazal, Jan
dc.date.accepted 2011-06-14
dc.description.abstract-translated This thesis aids to provide optimal P.O.P sulution for the rubber shoe company Novesta Ltd., Zlín. The thesis contains free parts. First one provides short description of the P.O.P problematic, the main focus is on the history and analysis of the shoe selling and promoti-on. The practical part introduces the Novesta rubber shoe company. One part is dedicated to the rubber and rubber shoe production history and current situation on the market. The project part provides concrete solution, the focus is on the package design. There is also a part dedicated to the display solution, which is only a visual recommendation, con-cerning current posibilities of the Novesta company. en
dc.description.department Ústav prostorového a produktového designu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/187 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Průmyslový design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Product Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 19825
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
hrubá_2011_dp.pdf 15.87Mb PDF View/Open
hrubá_2011_vp.doc 84.5Kb Microsoft Word View/Open
hrubá_2011_op.doc 93Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account