Moc a síla (anti)tabákové reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Moc a síla (anti)tabákové reklamy

Show full item record

No preview available
Title: Moc a síla (anti)tabákové reklamy
Author: Košařová, Karolína
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Práce se v teoretické části zabývá teoretickými východisky komunikačního procesu a jeho aplikací na marketingové komunikace. Neopomíná důležitou roli znaků a symbolů v marketingové komunikaci a popisuje též významy obrazu, sloganu či barev. Zmiňuje se také krátce o psychologii spotřebitele jako cílové skupině, na kterou je zaměřena reklama analyzovaná v projektové části práce. Uvádí základní údaje vztahující se k problematice řešené v dalších částech práce. V praktické části popisuje a interpretuje data z průzkumů veřejného mínění ohledně postojů Čechů k reklamě (především k té kuřácké), dodává za-jímavé příklady žalob na tabákové výrobce ze Spojených států a v neposlední řadě uvádí jako background stručná fakta o kouření. V příloze je uveden dotazník, jehož výsledky budou v závěru práce doplňovat srovnávací analýzu. Následující projektová část obsahuje již zmíněnou srovnávací analýzu vybraných kampaní včetně obrazových příloh, verifikaci hypotéz a shrnutí dosažených poznatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16698
Date: 2011-04-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18539


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
košařová_2011_dp.pdf 2.392Mb PDF View/Open
košařová_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
košařová_2011_op.doc 352Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account