Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Brokl, Zdeněk
dc.date.accessioned 2012-03-10T02:50:29Z
dc.date.available 2012-03-10T02:50:29Z
dc.date.issued 2011-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16822
dc.description.abstract Bakalářská práce se v teoretické části zabývá postavením věrnostních a partnerských programů v systému marketingových komunikací. V praktické části pak na základě marketingového výzkumu analyzuje postoje a chování zákazníků společnosti Ostravské výstavy, a.s., aby bylo možno v praktické části navrhnout základní principy uvažovaného partnerského programu. Závěrem jsou vyhodnoceny stanovené hypotézy a doporučeny změny v zařazení věrnostních a partnerských programů v rámci marketingového mixu. cs
dc.format 59 s. (80 148 znaků) cs
dc.format.extent 3155253 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Věrnost značce/loajalita ke značce cs
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject hodnotový management cs
dc.subject hodnota cs
dc.subject pro zákazníka cs
dc.subject hodnota zákazníka pro firmu cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject B2B trhy cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject přímé dotazování cs
dc.subject Ostravské výstavy cs
dc.subject a.s. cs
dc.subject Brand loyalty en
dc.subject continuity program en
dc.subject loyalty program en
dc.subject value management en
dc.subject value for customer en
dc.subject value of customer for company en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject B2B market en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject sales promotion en
dc.subject marketing research en
dc.subject quantitative research en
dc.subject direct questioning en
dc.subject Ostravské výstavy en
dc.subject a.s. en
dc.title Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s. cs
dc.title.alternative Loyalty and Partner Programme in the Ostravské výstavy, a.s. Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the Bachelor focuses on a position of loyalty and partners program in marketing communication system. The practical part analyses on the basis of marketing research customers of Ostravské výstavy, a.s. company behavior and attitudes, because of the proposing the basic principles of preparing partners program in the project part. Finally, the estimated hypothesis are evaluated and the changes in the position of loyalty and part-ners program in marketing mix are recommended. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18680
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
brokl_2011_bp.pdf 3.009Mb PDF View/Open
brokl_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
brokl_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account