Projekt budování značky Primasoft

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt budování značky Primasoft

Show full item record

No preview available
Title: Projekt budování značky Primasoft
Author: Mlčáková, Pavla
Advisor: Švarcová, Jena
Abstract: Vytvořit značku a pod její záštitou úspěšně uvést výrobky na trh, zvláště pokud se jedná o trh B2B, není snadná záležitost. Diplomová práce se zabývá problematikou budování značky Primasoft ve firmě zabývající se velkoobchodní činností v oblasti papírenských hygienických produktů. Cílem práce je zmapovat teoretické poznatky z oblasti budování značky, pomocí marketingového výzkumu zjistit povědomí o značce Primasoft a provést analýzu nákupního chování odběratelů firmy. Následně je vypracován projekt, jehož podstatou je rozšíření značky na obalový materiál na dva konkrétní druhy výrobků. V jeho souvislosti byla vytvořena i nákladová, časová a riziková analýza. V závěru práce jsou vyslovena doporučení pro firmu do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16846
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 21229


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mlčáková_2011_dp.pdfBlocked 2.629Mb PDF
mlčáková_2011_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
mlčáková_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account