Analýza konkurenčního prostředí firmy Dat s.r.o. ve vybraných lokalitách Zlínského a Jihomoravského kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy Dat s.r.o. ve vybraných lokalitách Zlínského a Jihomoravského kraje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Jánošík, Miroslav
dc.date.accessioned 2012-03-10T06:03:41Z
dc.date.available 2012-03-10T06:03:41Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17057
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí firmy Dat s.r.o. ve městě Kroměříž v oblasti internetového připojení pro domácí uživatele. Bakalářská práce je rozdělena do dvou základních částí. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se konkurenčního prostředí, marketingu služeb a jednotlivých analýz konkurenčního prostředí. Ve druhé části je pak aplikován teoretický základ do praxe, jsou zde rozpoznáni a analyzováni hlavní konkurenti v dané oblasti. Součástí této práce je také vyhodnocení marketingového výzkumu, který byl proveden dotazníkovým šetřením. Na závěr jsou potom zpracovány návrhy na zlepšení stávající situace. cs
dc.format 74 cs
dc.format.extent 2317891 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject makroprostředí cs
dc.subject mikroprostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject competition en
dc.subject competitive environment en
dc.subject competitive strategy en
dc.subject service marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject macro en
dc.subject micro en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí firmy Dat s.r.o. ve vybraných lokalitách Zlínského a Jihomoravského kraje cs
dc.title.alternative Analyze the Competitive Environment of Dat Company in the Selected Locations in Zlin and South Moravia en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mandincová, Zuzana
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor thesis is to analyze the competitive environment of Dat Com-pany in the Kromeriz city in the area of home internet access. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part deals with the theoretical aspects of competitive environment, service marketing and particular analysis of competitive environment, in the second part, the theoretical basis is practically applied and also the main rivals are recognized and analyzed. One part of the thesis focuses on marketing research evaluation based on a questionnaire survey. At the end of the thesis some proposals were made to improve current situation. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22254
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
jánošík_2011_bp.pdfBlocked 2.210Mb PDF View/Open
jánošík_2011_vp.pdf 410.9Kb PDF View/Open
jánošík_2011_op.pdf 35.06Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account