Nadace Duhová energie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nadace Duhová energie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Jirovcová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:09:23Z
dc.date.available 2010-07-13T23:09:23Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1713
dc.description.abstract Tato práce pojednává o firemní filantropii a jejím konkrétním výstupu. V teoretické části seznamuje čtenáři, co to je firemní filantropie, proč by firmy měly chovat odpovědně, jaké jsou nástroje firemní filantropie. Vysvětluje i rozdíly mezi dárcovstvím, sponzoringem a reklamou. Dále se zabývá i společenskou odpovědností firem. Krátce také pojednává o postoji médií k firemnímu dárcovství a o možnosti využití fondů Evropské unie k financování neziskových projektů. V praktické části analyzuje celostátní i regionální projekty Nadace ČEZ a komunikaci nadace a projektů směrem k cílovým skupinám. Projektová část přináší návrh na další celostátní projekt. cs
dc.format 75 cs
dc.format.extent 1266207 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject firemní filantropie cs
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject dárcovství cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Evropská unie cs
dc.subject Nadace ČEZ cs
dc.subject corporate citizenship en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject donorship en
dc.subject sponsoring en
dc.subject advertising en
dc.subject European Union en
dc.subject ČEZ Foundation en
dc.title Nadace Duhová energie cs
dc.title.alternative The Rainbow Power Foundation en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2006-06-05
dc.description.abstract-translated This work deals with corporate citizenship and its specific output. In the theoretical part the readers are acquainted with the meaning of corporate citizenship, why companies should behave responsibly and what are the tools of corporate citizenship. The work also explains the differences in donorship, sponsoring and advertising. Further on it is concerned with corporate social responsibility. The work briefly discusses the attitude of media to corporate donorship and the potentiality to use the European Union funds for non-profit projects financing. In the practical part it analyses the national and regional projects of the ČEZ Foundation and the communication of a foundation (the Foundation??) and projects towards target groups. The project part brings a suggestion for another national project. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2766
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
jirovcová_2006_dp.pdfBlocked 1.207Mb PDF View/Open
jirovcová_2006_vp.doc 74Kb Microsoft Word View/Open
jirovcová_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account