Product placement v české audiovizuální tvorbě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Product placement v české audiovizuální tvorbě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hudský, Aleš
dc.contributor.author Kafková, Jaroslava
dc.date.accessioned 2012-03-10T07:53:34Z
dc.date.available 2012-03-10T07:53:34Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17212
dc.description.abstract Diplomová práce Product placement v české audiovizuální tvorbě definuje pojem product placement a klade jej do souvislostí s audiovizuální tvorbou. Práce pojímá tři hlediska pro-duct placementu ? audiovizuální, marketingové a divácké. V teoretické části jsou stanove-ny hypotézy, které jsou rozhodující při studiu tématu. Teoretická část práce také obsahuje potřebný odborný základ, na němž je postavena část praktická, konkr. analýza product pla-cementu ve filmu Rafťáci. Projektová část je postavena na původním dotazníkovém šetření, které zkoumá divácký postoj a vliv product placementu na nákupní chování spotřebitelů. V závěru práce jsou vyslovena doporučení pro další vývoj. cs
dc.format 101 s. cs
dc.format.extent 2582640 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject product placement cs
dc.subject audiovizuální tvorba cs
dc.subject financování audiovizuální tvorby cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject produkt cs
dc.subject značka cs
dc.subject divák cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject product placement en
dc.subject audiovisual production en
dc.subject financing of audiovisual production en
dc.subject communication campaign en
dc.subject product en
dc.subject brand en
dc.subject viewer en
dc.subject consumer en
dc.subject analysis en
dc.subject survey en
dc.title Product placement v české audiovizuální tvorbě cs
dc.title.alternative Product Placement in Czech Audiovisual Production en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The thesis Product Placement in Czech Audiovisual Production defines the term Product Placement and puts it to context with audiovisual production. The thesis studies three points of view ? audiovisual, marketing and viewer?s perspective. The theoretical part pro-vides hypothesis which are crucial for the study of the topic. The theoretical part also con-tains the needed expert basis which is necessary for the practical part ? analysis of Product Placement in movie Raftaci. The project part is built on an original survey which researches the viewer?s perspective and impact of Product Placement on customer's behavior. There are made recommendations for further development in conclusion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18392
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kafková_2011_dp.pdf 2.462Mb PDF View/Open
kafková_2011_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open
kafková_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account