Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Pukáčová, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-10T13:59:32Z
dc.date.available 2012-03-10T13:59:32Z
dc.date.issued 2011-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17225
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. V teoretické části popisuje apely, které reklamní tvůrci často využívají. Právě mezi ně spadá humor. Přibližuje pozitivní a negativní stránky jeho využití, propojení humoru se základními reklamními konstantami a využití v televizním vysílání. V praktické části následuje dotazníkové šetření, kterým jsou potvrzeny či vyvráceny základní hypotézy. K průzkumu posloužilo pět televizních reklam společnosti Vodafone. Projektová část pak představuje manuál pro reklamní agenturu Konektor. Ten reklamní tvůrce může použít při rozhodování, zda a v jakém případě humornou reklamu použije. cs
dc.format 96 s. (136 262 znaků) cs
dc.format.extent 866771 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject humor cs
dc.subject vtip cs
dc.subject produkt cs
dc.subject značka cs
dc.subject upíří efekt cs
dc.subject Vodafone cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject advertising en
dc.subject television commercials en
dc.subject humour en
dc.subject wit en
dc.subject product en
dc.subject trademark en
dc.subject vampire effect en
dc.subject Vodafone en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone) cs
dc.title.alternative Humor and Joke in a Television Commercials of Telecommunications Company (Vodafone) en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with issues of humour in advertising. In the theoretical part it describes appeals that advertising creators often use. It is also humour that belongs to such appeals. The thesis describes positive and negative sides of using humour, its connection with basic advertising constants and its use in television broadcasting. In the practical part there is a questionnaire survey that confirms or disproves the basic hypotheses. Five television commercials of the company Vodafone were used for the survey. The project part then represents a manual for the advertising agency Konektor. This manual can be used by the advertising creator when deciding whether and in which case to use a humours advertisement. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18595
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
pukáčová_2011_dp.pdf 846.4Kb PDF View/Open
pukáčová_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
pukáčová_2011_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account