Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku

Show full item record

No preview available
Title: Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku
Author: Kopecká, Petra
Advisor: Drábková, Martina
Abstract: Předkládaná bakalářská práce se věnuje problematice inzerce v regionálním tisku. Tato práce popisuje několik inzertních médií a jejich výhody a nevýhody. Pozornost je také věnována jednotlivým cílovým skupinám a segmentaci trhu. Podává přehled o modelu nákupního chování spotřebitelů. V praktické části je proveden dotazníkový průzkum. Dotazník zjišťoval nákupní chování respondentů a vliv inzerce na jejich nákupy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17290
Date: 2011-08-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 22104


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kopecká_2011_bp.pdf 4.771Mb PDF View/Open
kopecká_2011_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
kopecká_2011_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account