Komunikace magistrátu s veřejností ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace magistrátu s veřejností ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Večeřa, Miloš
dc.contributor.author Výmolová, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-10T15:33:43Z
dc.date.available 2012-03-10T15:33:43Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17356
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na rozbor úrovně komunikace Magistrátu města Zlína s občany. Teoretická část vymezuje komunikaci jako sociální proces, charakterizuje in-terakci ve veřejné správě a vysvětluje pojem eGovernment. Praktická část obsahuje statis-tické informace o městě Zlíně, ověřuje způsob komunikačního procesu Magistrátu města Zlína s veřejností a závěrem práce je vyhodnocení empirické sondy z oblasti komunikace s veřejností a spokojenosti občanů. cs
dc.format 69 s. cs
dc.format.extent 3587594 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject eGovernment cs
dc.subject město Zlín cs
dc.subject Magistrát města Zlína cs
dc.subject Communication en
dc.subject Public administration en
dc.subject eGovernment en
dc.subject City of Zlin en
dc.subject Zlín City Hall en
dc.title Komunikace magistrátu s veřejností ve Zlíně cs
dc.title.alternative Zlín City Hall Communication with the Public en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurníková, Jana
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated Diploma thesis focuses on the analysis of communications with the City of Zlín citizens and assesses its level. The theoretical part defines communication as a social process char-acterized by the interaction of government and explains the concept of eGovernment. The practical part contains statistical information about the city of Zlin, verifies how the com-munication process with the City of Zlín, and the public conclusion of the work is to evaluate the empirical probe in communication with the public and satisfaction of citizens. en
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/178 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 21021
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
výmolová_2011_dp.pdf 3.421Mb PDF View/Open
výmolová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
výmolová_2011_op.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account