Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Slobodová, Zuzana
dc.date.accessioned 2012-03-10T15:52:27Z
dc.date.available 2012-03-10T15:52:27Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17392
dc.description.abstract Teoretická část této práce se zabývá vymezením pojmu public relations. Popisuje odlišné přístupy k teorii vztahů s veřejností a zaměřuje se na popis jednotlivých nástrojů PR. Pojednává také o možných metodách měření efektivity PR aktivit. Praktická část vychází z teoretických poznatků zpracovaných v úvodní části práce. Je zaměřena na celkovou analýzu PR aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. s užším zaměřením na efektivitu media relations, která je zkoumána pomocí mediální analýzy. Na základě zjištěných výsledků se pokouší navrhnout budoucí rozvoj PR aktivit jako efektivního nástroje marketingových komunikací. cs
dc.format 58 s. (67 188 znaků) cs
dc.format.extent 1757046 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public Relations cs
dc.subject mediální analýza cs
dc.subject hodnocení efektivity PR aktivit cs
dc.subject Telefónica O2 cs
dc.subject Public Relations en
dc.subject Media Analysis en
dc.subject measuring effectiveness of PR activities en
dc.subject Telefónica O2 en
dc.title Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace cs
dc.title.alternative Use of PR Tools within an Organization Communication Strategy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the thesis deals with specifying the term of public relations. It describes various approaches to the theory of public relations and targets on specification of particular PR tools. It also deals with various methods of measuring effectiveness of PR activities. The practical part results from theoretical knowledge given in introductory part of the thesis. It focuses on overall analysis of PR activities of the company Telefónica O2 Czech Republic, a.s. and specifies on effectiveness of media relations which has been investigated through the method of media analysis. Following observed results it suggests the future development of PR activities as an effective tool of marketing communications. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18773
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slobodová_2011_bp.pdf 1.675Mb PDF Zobrazit/otevřít
slobodová_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slobodová_2011_op.zip 84.02Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet