Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy

Show full item record

No preview available
Title: Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy
Author: Mičulková, Romana
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Diplomová práce vychází z předpokladu, že podoba genderových stereotypů v tiskových reklamách lifestylových časopisů se liší podle věku čtenářek. Poznatky teoretické části diplomové práce čerpají z odborné literatury, která se zaměřuje na problematiku biologických a genderových rozdílností mezi muži a ženami, otázky společnosti a kultury, genderu a genderových stereotypů, masové komunikace a mediálního působení, marketingové komunikace, vnímání reklamy a neverbálních signálů při komunikaci. Teoretická část diplomové práce byla nastavena tak, aby tvořila základnu pro část praktickou. Prostřednictvím kvantitativní a následné kvalitativní analýzy tiskové reklamy v lifestylových titulech jsou zkoumány genderové, nonverbální a sémiotické prvky reklam a vztahy mezi nimi za účelem sledování aspektů, jimiž se ženské genderové stereotypy vyznačují.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17418
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18407


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mičulková_2011_dp.pdf 4.201Mb PDF View/Open
mičulková_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
mičulková_2011_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account