Komunikační strategie neziskové organizace MC Srdiečko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie neziskové organizace MC Srdiečko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Muchová, Denisa
dc.date.accessioned 2012-03-10T16:32:36Z
dc.date.available 2012-03-10T16:32:36Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17450
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu komunikační strategie mateřského centra Srdíčko v Trenčíně. K dosažení tohoto cíle byla práce rozdělena do 3 částí. V teoretické se zaměřuji na neziskový sektor a neziskové organizace na Slovensku (ale iv EU), komuni-kačním mixem a komunikací organizaci a komunikací žen na mateřské / rodičovské dovo-lené. Teoretickou část uzavírá stanovení hlavního cíle práce, pracovních hypotéz a metodi-kou práce. V praktické části představuji občanské sdružení MC Srdíčko, jeho strukturu, poslání a cíle a analyzuje jeho současnou komunikační politiku. Na základě dotazníkového průzkumu vyhodnocujem získané data a interpretujem jeho výsledky, vytvořím SWOT analýzu a ana-lýzu konkurence. Projektová část obsahuje konkrétní návrh projektu na tvorbu komunikační politiky MC Srdičko cs
dc.format 91 cs
dc.format.extent 4846489 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject mateřské centrum cs
dc.subject nonprofit organization en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject the parent center en
dc.title Komunikační strategie neziskové organizace MC Srdiečko cs
dc.title.alternative The Communication Strategy of Non-profit Organization MC Srdiečko en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of my diploma work is to create communication strategies of MC Srdiečko in Trencin. For achieving this goal, the work was divided into 3 parts. In theoretical part I focus on the nonprofit sector and nonprofit organizations in Slovak (as well as EU), the communication mix and communications of organization and communica-tion of women on maternity / parental leave. The theoretical part concludes the determina-tion of the main goals of this work, work hypotheses and methodology of work. The practical part introduces MC Srdiečko , its structure, mission, aims and analysing the current communication policy. On the basis of a questionnaire survey, I evaluate the data and interpret the results, create a SWOT analysis and competitor analysis. The project includes a specific part of a project proposal for the creation of a communica-tion policy MC Srdiečko. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení netržních a sociálních služeb cs
dc.thesis.degree-discipline Non-Profit and Social Services Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 18493
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
muchová_2011_dp.pdf 4.621Mb PDF View/Open
muchová_2011_vp.doc 120Kb Microsoft Word View/Open
muchová_2011_op.doc 109.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account