Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Závodná, Lucie Sára
dc.contributor.author Cieślarová, Olga
dc.date.accessioned 2012-03-10T16:38:57Z
dc.date.available 2012-03-10T16:38:57Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17466
dc.description.abstract Téma bakalářské práce postihuje analýzu firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování dané firmy. V teoretické části je zpracována historie internetu obecně a rozvoj internetu v České repub-lice. Práce také sleduje vliv internetu na marketing. Část teorie je zaměřena na marketin-gový mix přizpůsobený podmínkám internetu, zahrnuje také otázku internetového prodeje a poskytuje pohled na fungování e-shopu. Praktická část obsahuje popis firmy, která je analyzována, a také prostředí, ve kterém se nachází. Dalším bodem práce je analýza internetového obchodu společně s průzkumem nákupního chování zákazníků. V neposlední řadě je v práci specifikována konkurence a postavení firmy v konkurenčním prostředí. Doporučení dalších postupů a zlepšovací návrhy jsou uvedeny v závěru práce. cs
dc.format 77 cs
dc.format.extent 1629173 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Internet cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Konkurence cs
dc.subject E-shop cs
dc.subject Internet en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Competition en
dc.subject E-shop en
dc.title Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování cs
dc.title.alternative Environment Analysis for the Efficiency of E-commerce for the Company Houseboard en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Belás, Jaroslav
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated Topic of bachelor thesis affects analysis of company Houseboard for improvement internet trading of the company. In the theoretical part is described the history of the Internet in general and the develop-ment of Internet in the Czech republic. The thesis also monitors the ifluence of Internet to marketing. Part of the theory is focused on the Marketing Mix adapts to conditions of in-ternet, also involves the question of Internet sales and provides insight into the functioning of e-shop. The practical part includes a description of the company, which is analyzed, and the envi-ronment in which it occurs. Another topic of the thesis is an analysis of Internet business, together with the exploration of shopping behavior of customers. Last but not least, in the thesis is specified the competition and position the company in a competitive environment. Recommendations of other techniques and innovations are presented in conclusion. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/117 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22278
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
cieślarová_2011_bp.pdfBlocked 1.553Mb PDF View/Open
cieślarová_2011_vp.pdf 155.7Kb PDF View/Open
cieślarová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account