Projekt zavedení nového produktu na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení nového produktu na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení nového produktu na český trh
Author: Manová, Lada
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Bakalářská práce je zpracována na téma Projekt zavedení nového produktu na český trh. Konkrétně se jedná o recepturu originálního přírodního nápoje se specifickou příchutí, který je připravován ze speciálních (nejen) afrických surovin. Práce se sestává ze dvou částí, a to z části teoretické, která obsahuje poznatky a informace z marketingové a právní oblasti, a z části praktické, kde jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní výrobek. V této části se zaměřuji na charakteristiku výrobku, jeho názvu, loga, balení, a to včetně procesu jejich vytváření. Pozornost praktické části je nadále mimo jiné soustředěna na právní rámec ochrany receptury nápoje, SWOT analýzu produktu a analýzu konkurence. Dále jsou zde navrhnuty společnosti, které by mohly být vhodné pro výrobu ibiškového nápoje. Získané poznatky a návrhy poté poslouží k rozhodnutí, zda do zavedení výrobku na trh investovat či neinvestovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17470
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 21248


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
manová_2011_bp.pdf 1.271Mb PDF View/Open
manová_2011_vp.pdf 736.2Kb PDF View/Open
manová_2011_op.pdf 779.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account