Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skalníková, Barbora
dc.contributor.author Crha, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:21:03Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:32Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1748
dc.description.abstract Bakalářská práce popisuje,analyzuje a snaží se zhodnotit současnou komunikační strategii společnosti OP Prostějov,také se snaží navrhnout a doporučit opatření k zefektivnění této strategie. Dílčím úkolem je analýza názorů spotřebitelů a jejich stanoviska. K zmíněné metodě analýzy bylo použito dotazování. cs
dc.format 60 s., 5 s.obr. příloh. cs
dc.format.extent 2221945 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
dc.subject stragegie cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject časová omezenost cs
dc.subject participace cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cenová podpora prodeje cs
dc.subject spokojený zákazník cs
dc.subject strategy en
dc.subject communication en
dc.subject trade mark en
dc.subject sales support en
dc.subject communication mix en
dc.subject time limitation en
dc.subject participation en
dc.subject product en
dc.subject price sales support en
dc.subject satisfied customer en
dc.title Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov cs
dc.title.alternative Analysis of communication strategy for the sales support of OP Prostějov en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2006-06-08
dc.description.abstract-translated The aim of this bachoelor's thesis is not only to describe, analyze and evaluate the current communications strategy of the company, but also to suggest or recommend certain arrangements making this strategy deeper and more effective. Another substantial aim is to analyze the customer's opinions and further to eveluate these attitudes. The data for this analysis will be gathered by questioning. On the basic of the research recommendations for making the sales support move effective and stronger will be proposed. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2663
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
crha_2006_bp.pdfBlocked 2.119Mb PDF View/Open
crha_2006_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
crha_2006_op.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account