Analýza spotřebitelských úvěrů u vybraných českých finančních společností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spotřebitelských úvěrů u vybraných českých finančních společností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skopalík, Aleš
dc.contributor.author Domanský, Radim
dc.date.accessioned 2012-03-10T16:52:49Z
dc.date.available 2012-03-10T16:52:49Z
dc.date.issued 2011-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17493
dc.description.abstract Tato bakalářská práce "Analýza spotřebitelských úvěrů u vybraných českých finančních společností" je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny všechny pojmy, souvislosti a právní úpravy, které se vztahují k spotřebitelskému úvěru. V praktické části je pomocí modelových příkladů provedena analýza spotřebitelských úvěrů vybraných českých finančních společností. V poslední části je zařazeno shrnutí výsledků a doporučení pro případné žadatele o spotřebitelský úvěr. cs
dc.format 63s. (72 172 znaků) cs
dc.format.extent 2154896 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřebitelský úvěr cs
dc.subject roční procentní sazba nákladů cs
dc.subject úroková sazba cs
dc.subject consumer lending en
dc.subject annual percentage rate of costs en
dc.subject interest rate en
dc.title Analýza spotřebitelských úvěrů u vybraných českých finančních společností cs
dc.title.alternative Analysis of Consumers Credits of Selected Czech Financial Companies en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Polčáková, Martina
dc.date.accepted 2011-09-13
dc.description.abstract-translated This bachalor thesis: "Analysis of consumers credits of selected Czech financial companies" is divided into two parts, theoretical and practical. In theoretical part of this thesis are described and explained all the concepts, connection and legislation, which relate to consumer credit. In practical part of this thesis is made analysis of consumers credits of selected Czech financial companies by using model examples. In the final part is included summary of results and the recommendation for possible applicants of consumers credits. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/117 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22314
dc.date.assigned 2011-06-24
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
domanský_2011_bp.pdf 2.055Mb PDF View/Open
domanský_2011_vp.pdf 598.3Kb PDF View/Open
domanský_2011_op.pdf 694.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account