Komunikační strategie projektu Plzeň - Jižní město

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie projektu Plzeň - Jižní město

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Milan
dc.contributor.author Krenarová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:21:41Z
dc.date.available 2010-07-13T23:21:41Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1750
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu komunikační strategie projektu Plzeň - Jižní město v přípravné fázi. Teoretická část popisuje poznatky z oblasti dokumentace investičního projektu se zaměřením na marketingový výzkum a marketingovou komunikační strategii. Druhá, praktická část, se věnuje popisu organizace Útvaru koncepce a rozvoje města Plzně, projektu Plzeň - Jižní město a marketingovému výzkumu, jehož primárním cílem bylo zjistit povědomí obyvatel města Plzně o projektu Plzeň - Jižní město a jejich názor na využití řešené lokality Plzeň - Jižní město v případě realizace. Na základě poznatků z marketingového výzkumu byl vytvořen návrh využití nástrojů komunikačního mixu. cs
dc.format 47 s., 13 s. příloh cs
dc.format.extent 557997 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject analýzy cs
dc.subject komunikační cs
dc.subject marketing cs
dc.subject projekt cs
dc.subject Plzeň-Jižní město cs
dc.subject strategie cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject analysis en
dc.subject communication en
dc.subject marketing en
dc.subject project en
dc.subject Plzeň-South Town en
dc.subject research en
dc.subject strategy en
dc.title Komunikační strategie projektu Plzeň - Jižní město cs
dc.title.alternative The Communication Strategy of project Plzeň - South Town en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-17
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with a topic of "The Communication Strategy of project Plzeň - South Town" in preparatory phase. Theoretic part of thesis describes knowledge in dokumentation of investment project with intent on marketing research and marketing communication strategy. The second practical part devotes to describe the organization City of Plzeň Urban Planning and Development Department, further on the project of Plzeň - South Town and marketing research, whose primary goal was found the awareness of the Pilsen inhabitants about the project Plzeň - South Town and their opinions on exploitation solvable localit Plzeň - South Town in case realization. Results of the marketing research suggest the communication strategy, which is realized in conditions of the City of Pilsen Urban Planning and Development Department. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2484
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
krenarová_2006_bp.pdfBlocked 544.9Kb PDF View/Open
krenarová_2006_vp.pdf 481.0Kb PDF View/Open
krenarová_2006_op.pdf 363.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account