Hodnocení kvality života učitelů různých stupňů škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení kvality života učitelů různých stupňů škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mandincová, Petra
dc.contributor.author Daňková, Zuzana
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:16:32Z
dc.date.available 2012-03-10T17:16:32Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17530
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá hodnocením kvality života učitelů různých stupňů škol prostřednictvím dotazníkového šetření. Práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na kvalitu života v obecné rovině, kvalitu pracovního života a na povolání učitele. Praktická část práce zjišťuje pomocí dotazníkového šetření subjektivní pohled učitelů na různé aspekty kvality života. Získaná data jsou zpracována do tabulek a grafů a následně zhodnocena. V závěru práce vyhodnocuji stanovené hypotézy a navrhuji možná opatření ke zlepšení kvality života učitelů. cs
dc.format 94 s. cs
dc.format.extent 1210506 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject kvalita života cs
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject osobní pohoda cs
dc.subject rovnováha pracovního a osobního života cs
dc.subject učitel cs
dc.subject quality of life en
dc.subject job satisfaction en
dc.subject subjective well-being en
dc.subject work-life balance en
dc.subject teacher en
dc.title Hodnocení kvality života učitelů různých stupňů škol cs
dc.title.alternative Quality of life evaluation in teachers of different educational levels en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hnátek, Milan
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with quality of life evaluation in teachers of different educational levels via a questionnaire survey. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The knowledge gained from the literature is expressed in the theoretical part and it is focused on the quality of teacher's life generally as well as the quality of their working life and their job potencial. The aim of the practicle part is to ascertain teacher's subjective view of different aspects of the life's quality via a questionaire survey. Collected data has been processed into tables and graphs and then evaluated. At the end of the practical part I evaluate defined hypotheses and I suggest solutions to improve a teacher's s quality of life. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22225
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
daňková_2011_bp.pdfBlocked 1.154Mb PDF View/Open
daňková_2011_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
daňková_2011_op.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account